Jakie filmy Leana uważacie za najlepsze ? Proszę wymieńcie je tu w formie od najlepszego do najgorszego tworząc prywatny ranking.
"Lawrence z Arabii"
"Most na rzece Kwai"
"Spotkanie"
"Doktor Żywago"
"Oliver Twist"
"Wielkie nadzieje"
"Podróż do Indii"
"Córka Ryana"
1. Most na rzece Kwai
2. Lawrence z Arabii
3. Opowieść wszech czasów (razem ze Stevensem)
4. Doktor Żywago
Córka Ryana i Podróż do Indii niestety przegapione, ale jeszcze liczę na powtórki w TCM:)
9/10
1. Most na rzece Kwai - 8+/10
2. Lawrence z Arabii - 8+/10
3. Doktor Żywago - 7/10
4. Urlop w Wenecji - 4/10
W planach: Spotkanie, Wielkie nadzieje, Oliver Twist, Wybór Hobsona, Podróż do Indii.
"+" znaczy, że Ulubiony.
Aktualizacja:
1. Lawrence z Arabii
2. Most na rzece Kwai
3. Córka Ryana
4. Doktor Żywago
5. Oliver Twist
6. Spotkanie
7. Wielkie nadzieje
8. Przejście do Indii
9. Wybór Hobsona
10. Urlop w Wenecji
1.Doktor Żywago 9/10
2.Most na rzece Kwai 9/10
3.Lawrence z Arabii 9/10
4.Podróż do Indii 8/10
5.Córka Ryan'a 5/10
Póki co:
1. "Lawrence z Arabii"
2. "Most nad rzece Kwai"
3. "Doktor Żywago"
4. "Podróż do Indii"
5. "Wielkie nadzieje"
1. Most na rzece Kwai 10/10
2. Lawrence z Arabii 9,5/10- chociaż zastanawiam się nad 10
3. Doktor Żywago 7/10
Niestety tylko tyle, bo ciężko jest zdobyć inne Jego filmy, a w TV jakoś rzadko puszczają:(
Wczesne filmy Leana - "Oliwer Twist", "Spotkanie" i "Wielkie nadzieje" - są bez trudu dostępne na sieci, of course if you speak English.
1. Most na rzece Kwai 10/10
2. Lawrence z Arabii 9,5/10
3. Doktor Zywago 7/10
4. Wielkie nadzieje 7/10
1. Lawrence z Arabii 10/10
2. Most na rzece Kwai 10/10
3. Spotkanie 9/10
4. Doktor Żywago 7/10
5. Córka Ryana 7/10
6. Opowieść wszech czasów 5/10 (reżyserował tylko segment)
Plany: Podróż do Indii, Wielkie nadzieje, Nasz okręt oraz powtórny seans Doktora Żywago
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Most na rzece Kwai 8,50 32
2 Lawrence z Arabii 8,40 35
3 Spotkanie 8,00 8
4 Doktor Żywago 7,50 20
5 Podróż do Indii 6,86 7
6 Wielkie nadzieje 6,75 8
7 Nasz okręt 7,00 3
8 Oliver Twist 6,67 3
9 Córka Ryana 6,00 5
10 Urlop w Wenecji 5,00 3
Ponadto:
Opowieść wszech czasów 5,40 5
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Lawrence z Arabii (1962) 8,46 48
2 Most na rzece Kwai (1957) 8,21 48
3 Spotkanie (1945) 8,13 16
4 Doktor Żywago (1965) 7,59 22
5 Podróż do Indii (1984) 7,20 10
6 Wielkie nadzieje (1946) 6,80 10
7 Córka Ryana (1970) 6,17 6
Ponadto:
Opowieść wszech czasów (1965) 5,50 6
MISTRZ
1 - Lawrence z Arabii - 10
2 - Most na rzece Kwai - 9
3 - Córka Ryana - 9
4 - Seans - 9
5 - Oliver Twist - 9
6 - Wielkie nadzieje - 8
7 - Podróż do Indii - 7
8 - Spotkanie - 7
9 - Urlop w Wenecji - 7
10 - Namiętni przyjaciele - 7
11 - Doktor Żywago - 7
update
1 - Lawrence z Arabii - 10
2 - Most na rzece Kwai - 9
3 - Córka Ryana - 9
4 - Seans - 9
5 - Oliver Twist - 9
6 - Major Barbara - 8
7 - Wielkie nadzieje - 8
8 - Wybór Hobsona - 8
9 - Madeleine - 7
10 - Podróż do Indii - 7
11 - Spotkanie - 7
12 - Urlop w Wenecji - 7
13 - Namiętni przyjaciele - 7
14 - Doktor Żywago - 7
15 - Bariera dźwięku - 6
16 - Nasz okręt - 6
17 - This Happy Breed - 5
+ Opowieść wszechczasów - 5