Proponuje zrobić mały ranking najlepszych ról tego świetnego, nie żyjącego już aktora. Ja na pierwszym miejscu umieściłbym "Omen". Czekam na wasze propozycje.
Dodam jeszcze, ze podziwiam go za grę w "Działach Navarony" i "Zabić drozda". Ostatnio oglądałem z nim "Przylądek strachu", tylko nie oryginalny z 1962r. lecz reamke Martina Scorsese z 1991r.
1) Działa Navarony
2) Omen
3) Był tu Salvaje
4) Purpura i Czerń
5) zabić Drozda
6) Jak zdobywano Dziki Zachód
7) Generał MacArthur
8) Złoto MacKenny
Witam
Aktor był to wybitny i trudno wybrać tylko kilka pozycji. Oto moje:
1. Działa Navarony
2. Rzymskie wakacje
3. Moby Dick
4. Dżentelmeńska umowa
5. Przylądek strachu (1962 r., o niebo lepszy od remaku)
To pierwsze skojarzenia.
Pozdrawiam
Dodam jeszcze... (kolejność losowa)
6. Jim Ringo
7. Biały Kanion
8. Pojedynek w słońcu
9. Purpura i czerń
10. Urzeczona