Według mnie:
1.Do widzenia, do jutra...
2.Żółty szalik
3.Mniejsze niebo
4.Jowita
5.Życie raz jeszcze/Potem nastąpi cisza
1.Trzeba zabić tę miłość - zdecydowanie
2.Żółty szalik
3.Do widzenia, do jutra...
4.Jutro premiera
5.Jowita
6.Godzina "W"
7.Mniejsze niebo
8.Życie raz jeszcze
9.Potem nastąpi cisza
Dama Pikowa - rozczarowanie, Dwa żebra Adama - nie widzialem,
Popiół i diament - raczej JM byl wspolpracownikiem AW niz glownym rezyserem oraz Mniejsze zło - jeszcze nie widzialem.
1. Popiół i diament - 8+/10
2. Do widzenia, do jutra... - 7/10
3. Żółty szalik - 5/10
4. Mniejsze zło - 5/10
Tak, wiem że "Popiół..." tylko współtworzył, ale top 3 to tak trochę głupio robic..;) Zwłaszcza, że nie mam raczej zamiaru zaliczac coś więcej tego pana.
Dobrze, że wreszcie usunięty już jest jako reżyser "Popiołu...". Ja bym drugich reżyserów, czyli asystentów nie liczył jednak.
Aktualizacja:
1. Do widzenia, do jutra...
2. Jowita
3. Jutro premiera
4. Trzeba zabić tę miłość
5. Życie raz jeszcze
6. Żółty szalik
7. Potem nastąpi cisza
8. Mniejsze niebo
9. Dwa żebra Adama
10. Godzina "W"
11. Dama pikowa
+ jako drugi reżyser:
1. Popiół i diament
2. Lotna
seriale:
1. Polskie drogi
2. Stawka większa niż życie
3. Kolumbowie
4. Klasyka światowa (D.P 3/10 Człowiek z kwiatem 9)
o takich rzeczach jak Mniejsze zło czy Biały smok nie chce nawet pamiętać.
1. Trzeba zabić tę miłość 8/10
2. Do widzenia, do jutra... 8/10
3. Żółty szalik 8/10
4. Jowita 8/10
5. Mniejsze niebo 6/10
6. Potem nastąpi cisza 6/10
7. Godzina "W" 5/10
8. Życie raz jeszcze 5/10
9. Jutro premiera 4/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Jowita 8,00 8
2 Żółty szalik 7,46 13
3 Do widzenia, do jutra... 7,35 17
4 Trzeba zabić tę miłość 7,20 5
5 Godzina "W" 5,29 7
6 Mniejsze zło 5,14 7
Seriale (współautor):
Stawka większa niż życie 7,29 7
1 DO WIDZENIA, DO JUTRA... - poza skalą, 10/10 to za mało
2 Żółty Szalik - 10/10
3 TRZEBA ZABIĆ TĘ MIŁOŚĆ - 9/10
4 Jowita - 8/10
5 MNIEJSZE ZŁO - 8/10 - autentycznie zabawny.
6 Dwa żebra Adama - 6/10
7 Godzina W - 3/10
Seriale
POLSKIE DROGI - doskonałość 10/10 i role życia Kazimierza Kaczora i Karola Strasburgera
STAWKA WIĘKSZA NIŻ ŻYCIE - (wspólnie z Andrzejem Konicem) - 10/10
majstersztyk i do dziś niedościgniony wzór serialu wojennego i znowu role życia, tym razem Stanisława Mikulskiego i Emila Karewicza.
10/10 Trzeba zabić tę miłość
9/10 Jowita
8/10 Do widzenia..., Jutro premiera, Żółty szalik, Mniejsze niebo
7/10 Potem nastąpi cisza
(na razie tyle widziałem)
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Jowita (1967) 7,44 18
2 Do widzenia, do jutra... (1960) 7,35 23
3 Żółty szalik (2000) 7,22 18
4 Trzeba zabić tę miłość (1972) 6,93 14
5 Godzina "W" (1979) 6,13 8
6 Mniejsze zło (2009) 5,00 8
Seriale (współautor):
Stawka większa niż życie (1967) 7,43 14
1 - Do widzenia, do jutra - 8
2 - Dwa żebra Adama - 6
3 - Jutro premiera - 6
4 - Trzeba zabić tę miłość - 5
5 - Godzina W - 4
1. Jowita / Do widzenia, do jutra - 9/10
2. Jutro premiera / Życie raz jeszcze / Potem nastąpi cisza / Godzina W / Żółty szalik - 7/10
3. Dwa żebra Adama / Trzeba zabić tę miłość / Mniejsze niebo - 6/10
4. Biały smok / Mniejsze zło - 4/10
1. Jutro premiera - 8/10
2. Do widzenia, do jutra... - 8/10
3. Żółty szalik - 7/10
4. Trzeba zabić tę miłość - 7/10
5. Mniejsze niebo - 7/10
6. Życie raz jeszcze - 7/10
7. Godzina "W" - 6/10
8. Jowita - 6/10
9. Mniejsze zło - 5/10
10. Potem nastąpi cisza - 5/10
11. Dwa żebra Adama - 4/10
12. Biały smok - 3/10
+ Dama Pikowa - 6/10
seriale:
1. Stawka większa niż życie - 7/10
2. Polskie drogi - 7/10
3. Kolumbowie - 6/10
4. S.O.S. - 3/10