Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Paprika - 8 . 2 - Rodzice chrzestni z Tokio - 7 3 - Perfect Blue - 7 . 4 - Millennium Actress - 6 .
1. Perfect Blue 2. Paranoia Agent 3. Millennium Actress 4. Rodzice chrzestni z Tokio 5. Paprika
. 1. Perfect Blue 2. Rodzice chrzestni z Tokio 3. Paprika 4. Millennium Actress
1. Perfect Blue 2. Paprika 3. Millenium Actress 4. Rodzice chrzestni z Tokio 5. Paranoia Agent
1. Sennen Joyū / Millenium Actress - 9/10 2. Tokyo Godfathers - 7/10 3. Paprika - 6/10 4. Perfect Blue - 5/10